Cume Operà U Dispositivu Operativu Di u Portafusibile di Vittura Precisamente | HINEW

Sottu, Hinew joca prufessiunale ambra petit vittura à dì tù, quantu a upirari dapoi u portafusibile di vittura aparechju corsa.

U dispositivu operativu di un portafusibile d'automobile

In u prucessu di usu, u portafusibile di l'auto deve prestà attenzione à l'usu di l'ambiente, in u prucessu di usu, per via di l'installazione di apparecchiature operative, l'ambiente operativu ùn hè micca perfettu. Di conseguenza, a polvere pò uttene facilmente in u portafusibile di a vittura.Questu anderà direttamente in u so cuntattu di fusibile è dopu in u fusibile. Cusì influenzanu u statu di usu di a prutezzione di u circuitu, affinchì l'effettu di u funziunamentu di l'attrezzatura sia scarsu.

Se l'ambiente di travagliu di u sedile di u fusibile di a vittura ùn hè micca abbastanza bonu, accumpagnatu cù u so dispositivu di funziunamentu, hè faciule di vulà in u sedile di u fusibile di a vittura. È allora entra in a fine di u cuntattu, è poi vola in u fusibile. l'usu di a prutezzione di u circuitu, l'effettu di l'operazione serà relativamente poveru, è ancu un cortocircuitu in casu di ritornu.

Precisione di u funziunamentu di u portafusibile di l'automobile

L'attenzione deve esse prestata à l'accuratezza di u funziunamentu di u portafusibile di l'automobile in u prucessu d'usu. U pruduttu ùn deve micca cuntattà cù alcun oggettu metallicu quandu si contatta u terminal, altrimenti hè assai probabile chì sia attaccatu à altri elementi metallici. Fenomenu di cortocircuitu Louie, chì esce da u listessu effettu per interferenza.Per quessa, hè necessariu richiede procedure operative.

In u prucessu d'usu, u sedile di u fusibile di a vittura ùn pò micca esse rimpiazzatu à volontà duie parti ausiliarie.Tutti i tipi di parti ausiliari in cima à un portafusibile di vittura sò utili.In u prucessu d'usu, ùn rimpiazzate micca e parti di rimpiazzamentu o smuntate.

Cum'è u primu passu di u circuitu, u portafusibile di l'automobile hà una significazione impurtante. A so stabilità affetta direttamente e prestazioni di tuttu u circuitu. * Cattivu cuntrollu di spegne.

Quì sopra hè urganizatu è liberatu da u fornitore di portafusibili in linea.Se "

Ricerche relative à u portafusibile:


Tempu di posta: Mar-26-2021