Meccanismu cumpusizioni di fusible holder | HINEW

Produttore di supporti di fusible

L'assemblea di u meccanismo di u sediu di fusible di hè cumpostu di tappu à vite, plastica, ramu è cusì. Selezziunate u straightener apprupriatu in u pannellu di cuntrollu di installazione ragiunate, è pruducia gradualmente. Forsi, a stallazione ùn hè micca pruposta. Allora chì hè a cumpusizioni di u sediu di fusible?

Siccomu serà lasciatu nantu à a cunnessione trà u cotone è u polu, assicuratevi chì u grassu hè spargugliatu bè nantu à tutti i pannelli di cuntrollu di l'installazione di l'equipaggiu, è spegne u pipa di sicurezza di torque di u sediu in cunfurmità cù a direzzione specifica. Per aiutà à a selezzione è l'applicazione di radiatori di pipa di calore moderatu, cuntattate u prughjettu di l'applicazione.

Meccanismo di sede di fusible

Fuse sediu parti è cunfigurazione hardware è i cumpunenti di modu deve esse furnitu cù buchi, tubi non-insulated deve esse imballata (prutezzione), cum'è a macchina è l'equipaggiu hè marcatu com'è insulation round bocca o viti di l'equipaggiu, u torque prupostu hè 6 "liri. Toccu. a testa di vite di montaggio di l'anellu di sigillatura ùn hè micca un sistema di resina epossidica per a machina è l'equipaggiu per prevene l'esposizione di materiali metallici à i limiti di stress radiali di terra per scatuli di fusibile ultra-pesanti, cum'è a prutezzione di l'installazione potenziale.

Perchè u fustu di stampa di cavità pieghevule hè inaccettabile, questu pò causà a macchina è l'equipaggiu per esse tiratu in l'indentazione di e parti standard, o lascià una parte distorta in l'area induve a macchina di u tubu di sicurezza è l'equipaggiu tocca u tubu di salvezza.

Velocità di riscaldamentu di u portafusibile

Quandu u circuit breaker di u sediu di fusible hè cunnessu à l'alimentazione elettrica, u calore generatu da a cunversione attuale aumenterà a temperatura di a suluzione, è in u prucessu di carricà tutti i currenti di travagliu normale o u currenti di carica accunsentutu, u calore causatu. da u currente è u calore trasmessu à traversu a suluzione, u casing è l'ambienti circundante ponu lentamente ghjunghje à un equilibriu.

Se u ritmu di scaricamentu di u calore di u portafusible ùn pò micca mantene cù u ritmu di ardente, stu tipu di calore s'accumula lentamente nantu à a suluzione, cusì chì a temperatura di a suluzione serà aumentata, è una volta chì a temperatura righjunghji è attraversa u puntu di fusione. di a materia prima suluzione, sarà vaporized o vaporized, è tandu tagliò u currenti, chì hà l 'effettu veru di mantenimentu di sicurità nant'à u circuitu putenza è sicurità persunale.

Funzioni elettriche di u portafusibile

A funzione di l'equipaggiu elettricu di u sediu di u fusible, quandu eseguisce l'applicazione, u so circuit breaker hè cunnessu in serie in u circuitu elettronicu, è a so resistenza hè generalmente stipulata per esse chjuca. Quandu u circuitu di alimentazione di energia funziona nurmalmente, hè solu equivalente à una linea di trasmissione, chì pò accende è disattiva u circuitu di alimentazione per un bellu pezzu. Quandu u currente hè laxista per via di l'alimentazione di l'alimentazione o di l'interferenza esterna, deve ancu esse capace di sopportà una certa gamma di sovraccarichi.

In u sediu di fusible, quandu u currente di carica più grande hè mostratu in u circuitu di alimentazione, u circuit breaker poserà dopu à taglià u currente per mantene a sicurità di u circuitu di alimentazione. Per quessa, ci saranu dui paràmetri principali chjave in u so travagliu, vale à dì, a tensione nominale è a tensione nominale. In tuttu u prucessu di appiecazione, u portafusible deve ragiunamente selezziunate u portafusible relative secondu a corrente di u so circuitu di alimentazione è a so tensione di travagliu.

U sopra hè una introduzione à a cumpusizioni di u fusible. Se vulete sapè di più nantu à u portafusible, per piacè cuntattateci.

Pudete piace


Tempu di post: May-07-2022