Prutezzione overtemperature di automobile fusible seat| HINEW

Produttore di supporti di fusible

Cumu u sediu di fusible di a vittura prolonga a so vita? Hè un effettu protettivu quandu a temperatura hè troppu alta? Oghje, i pruduttori di sedi di sicurezza di l'auto li analizzaranu unu per unu.

Effettu di vita è protettivu di u portafusibile di l'automobile

In u prucessu di fà u sediu di fusibile di l'automobile, ci sò principarmenti parechji prudutti cù u tempu di fusible limitatu, è a temperatura di l'obligazione di i bisogni teorichi deve esse cunsideratu in a selezzione di un modulu di alimentazione, per via di a diffarenza di a so temperatura è di i diversi gradi di materiali. . u so costu serà assai diversu, l'applicazione impropria affetterà, per quessa, deve esse cunsideratu currettamente.

Automobile fuse seat output ripple è u putere di u rumore hè chjuca, a cura statica hè bona, ma u materiale magneticu di u dipartimentu pleading hè ancu più altu, cusì a frequenza di u produttu di fusible hè più bassu di 300kHz, ancu alcuni solu circa 100kHz, cusì hè difficiule di scuntrà a carica. Variabili statici sottu à a premisa di esigenti applicazione, cusì deve cunsiderà l'appiecazione di i prudutti di cunversione d'alta freccia.

U supportu di fusible di l'automobile in a fabricazione hè chì prolonga a vita di u fusible, è a so affidabilità di u sistema migliuratu hè di sceglie un pruduttu di funzione di prutezzione, vale à dì, u modulu di difettu di circuitu esternu di u fusible, l'alimentazione pò esse prutetta automaticamente, è a forma ùn falla. Dopu chì i difetti esterni sò purtati, deve esse capace di vultà à u normale automaticamente.

A prutezzione di i fusibili di u fusible di l'automobile deve almenu include sovratensione d'ingressu, undervoltage, prutezzione di l'iniziu dolce, overvoltage di output, overcurrent and short circuit protection when in usu, è i so prudutti anu ancu avè una prutezzione di overtemperature quandu sò in usu. l'avvisu principale di u fallimentu di u tempu efficau previstu di u fusible hè u risicu di difetti esterni.

In generale, a corrente di fusible (corrente marcata) si riferisce à a corrente nominale di u fusible, vale à dì chì u fusible pò travaglià in modu continuu per più di 4 ore senza fusione. U currente marcatu di a basa di fusible hè ancu u currente nominale di a basa di fusible in l'ambiente di serviziu di a sala principale, vale à dì, u fusible pò esse stallatu micca più di u currente marcatu di a basa di fuse.

Velocità di riscaldamentu di u portafusibile

In u cursu di usu di u fusible currente, quandu u currente scorri à traversu u cunduttore, u cunduttore serà riscaldatu perchè ci hè una certa resistenza trà i cunduttori, è u valore calorifico di u fusible currente seguirà a formula Q=024I2RT per un certu puntu, induve T hè u tempu chì u currenti scorri à traversu u cunduttore, R hè a resistenza di u cunduttore, 024 hè una constante è Q hè u valore calorifico è cusì.

In u prucessu di l'electrificazione, u fusible di u fusible currente pruvucarà a temperatura di a fusione per cresce per via di u calore cunvertitu da u currente. In u prucessu di carricà u currente di travagliu normale o u currente di sovraccarico permissibile, u calore generatu da u currente è u calore emessu à traversu a fusione, a cunchiglia è l'ambienti circundante ponu esse equilibrati da elli stessi.

Quandu a velocità di dissipazione di u calore di u fusible attuale ùn pò micca mantene cù a velocità di riscaldamentu, queste calore s'accumularanu gradualmente nantu à a fusione, facendu chì a temperatura di fusione aumentà, è quandu a temperatura di ogni ghjornu righjunghji o supera u puntu di fusione di u materiale di fusione. , hà da fà liquefied o vaporized, cusì disconnecting u currenti è prutegge u circuitu è ​​a persona.

U funziunamentu elettricu di u fusible attuale, quandu in usu, u so fusible hè cunnessu in serie in u circuitu elettronicu, in generale parlante, u so catodu deve esse chjucu, quandu u percorsu travaglia nurmale, hè solu equivalenti à un filu è pò. cunduce u circuitu stabilmente per un bellu pezzu. Quandu i fluttuazioni di l'attuali sò per via di l'alimentazione o di l'interferenza esterna, deve ancu esse capace di sustene una certa gamma di sovraccarichi. In u portafusibile attuale, quandu ci hè una corrente di sovraccarichi relativamente grande in u circuitu, u fusible agisce per prutege a sicurità di u circuitu disconnecting the current.

U sopra hè l'intruduzioni di "prutezzione sopra-temperatura di u sediu di fusibile di l'automobile". Avemu bisognu di sapè più nantu à u sediu di sicurezza di vittura. Per piacè cuntattate u nostru fabricatore per più infurmazione.

Pudete piace

Video  


Tempu di post: 19-Jan-2022