Tipi di titulari fuse è trattamentu galvanoplastia | HINEW

portafusibile di tippu per u pcb .

U portafusibile hè cuncipitu è ​​sviluppatu per installà è rimpiazzà megliu i fusibili individuali. Quandu installemu un fusibile, avemu bisognu di aduprà qualchì equipaggiamentu necessariu. Solu quandu l'equipaggiu hè finitu pudemu assicurà chì installemu u fusibile più senza intoppi. Quandu stallemu l'equipaggiu, duvemu aduprà u portafusibile, perchè senza questu equipagiu, ùn pudemu micca installate u fusibile nantu à u pruduttu chì avemu bisognu.

Quandu studiamu i fusibili, di solitu guardemu à u portafusibile per via. Perchè diversa fusione serà installata nantu à circuiti differenti, se i circuiti sò diversi, allora u portafusibile chì sceglemu deve esse diversu, è a situazione di l'installazione duverebbe esse diversu.

U sedile fusibile pò esse divisu in sedile fusibile di montaggio in pannellu, sedile fusibile di bordu PCB (duru), sedile fusibile plug-in automaticu, inserisci u tippu sedile fusibile.U portafusibile deve cuntene esigenze per a resistenza à a corrente, a tensione, a temperatura alta è a classificazione di u focu. Questi fattori dipendenu principalmente di a qualità di e parti di plastica è di e parti metalliche di u sedile fusibile, megliu hè a qualità, più u coefficiente di resistenza à a temperatura hè altu.

L'assemblea di u portafusibile hè custituita da noce, plastica, rame, ecc. Quandu u terminale di u sedile fusibile galvanoplastia, ci sò certi requisiti nantu à a superficia di a zona di produzione di galvanoplastia: anti-corrosione, anti-infiltrazione è anti-effusione, ci hè un acqua serbatu nantu à a linea di produzione per raccoglie liquidi di spruzzatura è dispositivi liquidi di pulizia. U primu requisitu di a linea di produzione di galvanoplastia cù bona qualità hè un equipaggiamentu di linea di produzione galvanoplastica cuntinua automatica, chì richiede boni abitudini di prucessu di produzione di galvanoplastia.

A qualità di placcatura di u terminale di u portafusibile hè bona o micca hè direttamente ligata à u travagliu di saldatura di u seguitu, a qualità di a placcatura affetta direttamente a qualità di a saldatura, spessu ci scontremu cù una cattiva tecnulugia di pruduzzione di saldatura, ossidu di galvanizazione ecc. assai instabile, questu hè ancu u nostru hè statu enfatizatu l'impurtanza di u prucessu di placcatura terminale di u portafusibile.

Quì sopra hè u tippu di portafusibile è u so trattamentu galvanoplasticu, spergu chì st'articulu vi possa aiutà. Simu un fabbricante prufessiunale di portafusibili da Cina - Hinew Electrical, benvenutu à vene à cunsultà!

Immagine per portafusibile PCB:


Tempu di posta: Jan-26-2021