Chì cuntrolli devu fà prima d'utilizà un portafusibile d'automobile | HINEW

ambra petit Automobile hè adupratu per fusionà u dispositivu di un sedile, adupratu assai largamente, sta dumanda à e persone chiaramente in a scelta di questu equipaggiamentu, a dumanda per quali aspetti di vista, per assicurà chì stu pruduttu in u prucessu d'usu, pò uttene un bon effettu di usu.

https://www.hzhinew.com/car-stereo-fuse-holder12-5000v20-200amediumans-500a-hinew.html

Prima, l'apparizione di u portafusibile in l'usu di un periudu di tempu, pò apparisce alcuni prublemi, allora in l'usu di u tempu, per spessu vedelu, circa a so apparizione deve esse vista prima:

1, fighjate l'aspettu di u pin è l'aspettu di a pusizione, ùn ci hè micca ruggine, forse deformazione o cundizione di pedi rottu.

2. Verificate l'apparenza per contaminanti, forse graffi.

3, per vede s'ellu ci hè una deformazione o una crepa è esistenu altre cundizioni, per fà in u prucessu di usu, pò assicurà chì hà un usu eccezziunale, dunque hè necessariu assicurà chì l'aspettu sia in linea cù u specificazione.

https://www.hzhinew.com/waterproof-automotive-fuse-boxlarge6x30mmh3-03b-hinew.html

Dopu, funzione da verificà per assicurà chì u bloccu di fusibili abbia un rolu d'usu eccezziunale, duverebbe esse nantu à alcune di e so funzioni per verificà:

1, per aduprà saldatura elettrica per saldà stagno à u pede di u sediu, vedi se pò esse saldatu, s'ellu ùn hè micca saldatu, forse in u prucessu di saldatura l'area temporanea hè troppu chjuca, allora hè probabile chì influenzi l'usu di u pruduttu.

2, pò aduprà u fusibile vestitu direttu reale, se pò esse installatu ghjustu cullà, chì chiarisce u so effettu di applicazione hè megliu, se prisentatu troppu allentatu forse installate a cundizione chì ùn entre micca, allora chiarisce u pruduttu chì sceglie ùn hè micca d'accordu cù specificazione.

U 3u, a scala di u pruduttu s'impegna à verificà dopu à l'acquistu di u sedile fusibile, vulete verificà a so forma è scala, vede se a so scala è a scala chì u locu furnisce nantu à l'imballu esterno sò coerenti, se a scala hè incoerente, pò influenzà l'azione di l'applicazione di u pruduttu.In l'acquistu è l'usu di u bloccu fusibile, deve esse ligatu à l'aspetti di a vista, per assicurà chì u pruduttu possa un usu eccezziunale.

https://www.hzhinew.com/automobile-fuse-holderanf-h-hinew.html

Quì sopra hè l'introduzione di ciò chì da fà prima di aduprà u portafusibile di l'automobile, speru avè qualchì aiutu per voi:

HINEW hè un fabbricante di portafusibili cù: portafusibile in autumàticu in linea, portafusibile di u portafusibile muntatu, portafusibile di amplificatore per auto ; Benvenutu à cunsultà ~


Tempu di posta: Oct-09-2020