Chì hè a classificazione di u fuse titular è a so funzione | HINEW

A classificazione di u portafusibile è u so rolu hè ciò chì, cù u nostru fabbricante di portafusibili per capisce inseme

U portafusibile hè una misura protettiva installata in u circuitu. Un cumpunente elettricu chì isola un fusibile è assicura u funziunamentu sicuru di un circuitu. A funzione di u portafusibile hè: quandu u circuitu si verifica culpa o anormalità, cume l'acqua umida, cortu circuitu è danni, ecc. Questu ferà chì a corrente in u circuitu continuerà à cresce è generi assai calore, è a corrente aumentata hà da dannà alcuni cumpunenti impurtanti o preziosi in u circuitu.

Quandu u calore cresce finu à un certu gradu, si prenderà ancu u focu, da pudè brusgià u circuitu, è in casi gravi, u focu accadrà. pò esse in elevazione anormale attuale à certa altezza è certe quandu, sè stessu fuse, fuse avà pricule l'isolamentu è l'effettu di u mondu esternu, si alzanu per prutege a sicurezza di u circuitu per corre cusì.

I portafusibili ponu esse grossamente divisi in parechje categurie:

1: sede di fusibile di montaggio in pannellu, aduprata per u più per apparecchiature elettriche, cume amplificatore di potenza, DVD, altoparlanti, sedia di massaggio è altri apparecchi elettrichi.

2: Seat fuse di stallazione di PCB, principalmente adupratu per u pianu di cuntrollu di picculi elettrodomestici.

3: sede di fusibile di tippu di piombu, aduprata per u più per a cunnessione di picculi elettrodomestici è di cablaggi di macchine industriali.

4: sede fuse di vittura, aduprata per u più per apparecchi elettrichi di vittura, cume amplificatore di vittura, frigorifero di vittura, DVD di vittura ecc.

Ma secondu a classificazione specifica, ci sò diverse categurie, cum'è:

1: secondu a classificazione di u fusibile d'installazione, pò esse divisu in u sediu fusibile è u sediu di u pezzu d'assicuranza.

2: secondu e dimensioni di u fusibile, pò esse divisu in grande sede fusibile, sede fusibile media, seduta fusibile chjuca.

3: secondu i punti di materiale, pò esse divisu in sede di fusibile in plastica, sede di fusibile in bakelite.

4: secondu i punti di prutezzione ambientale, pò esse divisu in sede di fusibile di prutezzione ambientale, sede di fusibile di prutezzione non ambientale.

5: secondu u modu d'installazione: pò esse divisu in scatula di fusibili di tipu di piombu è sedia di fusibile di tipu circuitu, sedile di fusibile di installazione di pannelli di strumenti.

6: Sicondu u sedile di u fusibile di a vittura: inserto di inserti di inserto di picculu inserto, inserto di inserto di mezu insertu inseme di fuse di sede, inserto di grande inserto di insediamentu di fusibile.

Infurmazione di l'immagine portafusibile


Tempu di posta: Jan-12-2021