Cosa hè u rapportu trà u fuse è u fuse holder | HINEW

Produttore di supporti di fusible

Chì ci hè a relazione trà u fusible è u portafusibile ? Credu chì tutti ùn sanu micca assai di a relazione trà u fusible è u fusible. In seguitu, u fabricatore di fuse holder sparte a relazione cun voi. U disignu è u sviluppu di a basa d'assicuranza hè di stallà megliu è rimpiazzà a basa d'assicuranza, chì hè chjamata a basa d'assicuranza in l'industria. Inoltre, ci hè u stessu pruduttu, cumpresa scatula,fusible clip,fusible, manica ,portafusibile eccetera. Quandu si stallanu fusibili, avemu bisognu di utilizà qualchì equipamentu necessariu. Pudemu solu assicurà chì dopu a stallazione di l'equipaggiu, a stallazione di u fusible hè più liscia. Quandu si stallanu l'equipaggiu, duvemu aduprà fusibili, perchè senza questu equipamentu, ùn pudemu micca installà fusibili nantu à i prudutti chì avemu bisognu. Attualmente installatu nantu à u scaffale include vitture è circuiti basi. U scopu di utilizà stu sediu hè di assicurà megliu u fusible è evità a collisione quandu si usa u fusible. Inoltre, quandu si rimpiazza u fusible, a sustituzione di u fusible pò esse più veloce è più còmuda.

Comu sceglie un porta fusible

Attualmente, assai imprese anu studiatu u porta fusible in modu di fà megliu utilizatu in a nostra pruduzzione industriale, perchè parechji prudutti avà s'appoghjanu nantu à a generazione di un certu sistema di putenza, è u sistema di putenza hè in usu. Mentre ci hè un currente chì passa, ci sarà un currente elettricu chì passa. Certi fatturi di risichi, cumu installà un fusible efficace, duvemu aduprà stu sediu, mette u fusible nantu à questu sediu, per migliurà veramente l'efficacità di u fusible.

U scopu principale di l'invenzione hè di fà chì u fusible dà u ghjocu cumpletu à a so funzione nurmale è dà u ghjocu cumpletu à i so vantaghji quandu u circuitu di prutezzione hè necessariu. Quandu sceglite i pezzi di sita, avemu ancu parechji prublemi impurtanti, è assai persone ùn sanu micca cumu sceglie. In fattu, quandu sceglite è cumprà pezzi di sita, duvemu principià da i seguenti aspetti: prima, a dimensione attuale. Se a dimensione attuale hè troppu grande, duvemu sceglie una più grande. Se u flussu hè relativamente chjucu, è poi sceglie è cumprà pezzi di sita, ùn sceglie micca è cumprà pezzi di sita troppu grande. Solu in questu modu pudemu scuntrà i bisogni di selezzione è compra, è solu in questu modu pudemu veramente capisce u valore di i pezzi di sita.

Per dà u ghjocu cumpletu à a funzione di u fusible, avemu fattu una selezzione efficace di u sediu. Quandu avemu amparatu i fusibili, di solitu guardemu i fusibili per via. Perchè a ghjente hà da scontru alcuni prublemi quandu sceglienu cumprà o installà, cusì diverse cumminazzioni seranu installate nantu à e diverse circuiti. Se i circuiti sò diffirenti, allora i prudutti chì scegliemu seranu diffirenti è e parti di l'installazione seranu diverse. Allora l'scelta di u sediu di fusible serà diversu. Sè u locu di stallazione hè relativamente generale, allora noi basicamente ùn cunsiderà nunda, pudete cumprà parechji posti di fusible più generale nantu à u mercatu, se u locu di stallazione ùn hè micca assai bonu, o in un locu spiciale, allora forsi avemu da sceglie un pocu di più. quelli speciali.

U sopra hè u cuntenutu sparte nantu à a relazione trà fuse è fuse holder. Spergu chì vi sarà d'aiutu. Avemu Huizhou manatee Electric Appliance Co., Ltd. sediu fusibile principale, scatula di fusibile, sediu di tubu di sicurezza è sediu di fusible Bakelite è altri prudutti sò in vendita, è i prudutti di marca di sediu di fusible anu vintu una quantità di brevetti naziunali, a qualità hè garantita, benvenuta. per cunsultà è capisce !

Pudete piace


Tempu di Post: 13-May-2022