Perchè U Car Fuse Holder Break | HINEW

In a nostra vita d'ogni ghjornu, u portafusibile di vittura hè spessu chjamatu "fusibile", a so funzione è u portafusibile domesticu hè equivalente, quandu u currente di u circuitu hè anormale è supera u so currente nominale, serà fusionu, ghjocanu u rolu di prutezzione di u circuitu. hè di Hinew, un produttore di portafusibili per portafusibile di vittura , per parlà perchè u portafusibile hè dannatu.

Ragioni per a rottura di u portafusibile di l'auto:

portafusibile in linea di vittura

portafusibile in linea di vittura

Secretamente cunvertitu

Nta l'ultimi anni, a mudificazione di i fanali hè in pienu sviluppu. Per avè una visione di notte più bona, parechje persone sceglienu di cambià i fanali di alta putenza o i fanali di xenon.Se a putenza di a lampada hè più grande chì u prughjettu originale di fabbrica di u caricu massimu, u bloccu di fusibili hè inevitabile.

Parechji prupietarii di vittura per perseguite un effettu uditivu perfettu, seranu mudificati per un sonu di grande putenza.Cum'è u principiu di lampade è lanterne di vittura migliorate, quandu a putenza acustica hè più grande chè a putenza di e lampade è lanterne installate originali, u fusibile pò ancu fusionassi.

Pulizia incorretta di u veiculu

Pocu persone li piaci à pulì u scompartimentu di u mutore cù l'acqua, ma duvete pulisce a vostra vittura in modu currettu. D'istate, parechje persone in u lavatu di e vittura seranu tenute à lavà u scompartimentu di u mutore cù una pistola à acqua.

Ancu se i circuiti d'auto d'oghje sò impermeabili, l'usu di una pistola à acqua à una pressione cusì alta per pulisce u compartimentu di u mutore pò causà facilmente un cortocircuitu, chì puderia dannà u fusibile.

portafusibile di l'automobile in linea

portafusibile di l'automobile in linea

Abusu di pezzi di vittura

L'accenditore utilizza apparecchi elettrichi d'alta potenza. Ci sò parechji prudutti in linea chì utilizanu accenditore cum'è alimentazione, cume navigazione, caricatore, lettore MP3 ecc. Questi apparecchi à bassa potenza ùn sò micca un prublema, ma hè megliu à ùn aduprà un inverter.

U dispositivu pò cambià a putenza di l'accenditore da 12 V à 220 V, vale à dì, pò cunsumà assai putere. A cunsequenza di fà cusì hè chì u fusibile hè dannighjatu di manera naturale.Quantu hè grande u sedile di u fusibile di u vittura d'ungla, ma in a vittura hà un rolu chì ùn pò micca esse sottovalutatu.

Eccu i motivi di u dannu di u portafusibile. Se ùn capite micca, benvenutu à cunsultà noi. Semu un fornitore di portafusibili in linea.Se " da a Cina.


Tempu di posta: Apr-01-2021