Le saoasaoa o le vevela o le fuse holder ma le auala e faʻaumiina ai le ola o le laina | HINEW

Umia vaega fuse mount,Inline fuse holder, Fuse holder leo o taavale ,Ufiufi ie faʻamalosi susu, ma isi, o le a le mafuaʻaga e vevela ai nei mea faʻamau? O a a latou galuega faaeletise? E fa'afefea ona fa'aoga fa'amau fa'amau e fa'aumi ai le ola? I aso nei, o le manatee fuse holder wholesale factory o le a iloilo ai mo oe.

Le saoasaoa o le vevela o le fuse holder ma uiga o le galuega eletise 

I le taimi o le faʻaogaina o le fuse holder, pe a tafe le taimi nei i totonu o le taʻavale, o le ai ai se tetee i le va o taʻavale, o lea o le a vevela ai le taʻavale, ma o le gaioiga a le faʻamauina o le a mulimuli i le fua o le O = 024I2RT i se tulaga mautinoa. pe a T o le taimi lea e tafe ai le taimi nei i le taʻavale, R o le cathode o le taʻavale, 024 o se faʻaauau ma Q o le aofaʻi o le vevela e gaosia, ma isi.

A fa'amalosia le fuse o le fuse holder, o le a fa'atupuina le vevela o le liusuavai ona o le vevela ua liua e le taimi nei. I le faʻagasologa o le utaina o le faʻaogaina masani o le taimi nei poʻo le faʻatagaina o le mamafa o le taimi nei, o le vevela e gaosia e le taimi nei o le a pasi atu i le liusuavai ma le atigi. Ole aofa'i ole vevela e fa'aolaina e ala ile fa'avevela mai le tino ma le si'osi'omaga lata ane e mafai ona fa'asolosolo malie ile paleni.

Afai e le mafai e le saosaoa faʻasaʻo o le faʻamau faʻamau ma le saoasaoa faʻasaʻo, o nei aofaʻi o le a faʻaputu malie i luga o le liusuavai, ma mafua ai ona siitia le vevela o le liusuavai. A oʻo atu le vevela ma sili atu i le mea faʻafefeteina o mea liusuavai, o le a faʻafefe pe faʻafefe. Vaporize, ona motusia lea o le taimi nei, lea ei ai le aafiaga o le tausiga saogalemu i luga o le matagaluega ma le tagata.

O le galuega eletise a le fuse holder o le fuse e fesoʻotaʻi i le faasologa i le eletise eletise pe a faʻaaogaina. E masani lava, o lona mana e manaʻomia e laʻititi. A o'o le matagaluega i le fa'agaioiga masani, e na'o se uaea mago, lea e mafai ona fa'atautaia mo se taimi umi. E tatau foi ona mafai ona tatalia se vaega o le mamafa pe a fesuisuiai le taimi nei ona o le eletise poʻo le faʻalavelave i fafo.

I totonu o le fuse holder, pe a i ai se lapoʻa tele o loʻo i ai i le matagaluega, o le a galue le fuse i le taimi nei, ma o le a tausia le saogalemu o le matagaluega e ala i le motusia o le taimi nei. O le mea lea, o le ai ai ni vaega taua tele e lua o galuega i lona fa'agaioiga, e ta'ua o le voltage fa'atatau ma le fa'atatau i le taimi nei. I le taimi o le faʻaogaina o le fuse holder, e manaʻomia le filifilia lelei o le fuse holder talafeagai e tusa ai ma le taimi nei ma le voltage o lona matagaluega.

Atonu e te manaʻomia nei mea aʻo leʻi oʻo i lau oka

Le auala e fa'aumiina ai le ola o le fa'amau fa'amau

E tele ituaiga o fuse taʻavale, o se tasi o ia mea e masani ona faʻaaogaina o se tuʻufaʻatasiga o mea faʻapipiʻi ma palasitika, lea e masani ona faʻapipiʻiina i luga o le PCB, lea e faigofie mo le uelo, faigofie ona faʻaogaina, ma faigofie ona faʻaoga. Talu ai la o se vaega e masani ona faʻaaogaina, e faʻafefea ona tatou puipuia ona faʻafesoʻotaʻi? O le W3 o loʻo faʻalauteleina lona ola.

I le faʻaaogaina mulimuli ane o le fuse holder, o le ola tautua o meafaigaluega e faʻapuʻupuʻu ona o le soloia o mea eseese. O vaega fa'aeletoroni o le fuse holder e aofia ai meafaigaluega ma vaega palasitika. O le mea lea, o le tafia o u'amea e masani lava ona tupu ona o le le lelei o le eletise poʻo le puʻupuʻu e mafua mai i le faʻamaʻiina. o lo'o i le va'aiga o le lua.

E masani lava, o le fa'afeso'ota'i u'amea o fa'amau fuse ta'avale e tele lava ina a'afia i le pala, lea e tele lava ina fa'apipi'i i u'amea ma u'amea fa'aeletise fa'apipi'i. Faatasi ai ma i latou, o le faʻaaogaina o uʻamea masani e pei o le faʻamaufaʻailoga o le a sili atu le ogaoga o le tafia, ma o le a faʻaitiitia le ola tautua. Lona lua, fa'atasi ai ma le fa'ateleina o le ta'amilosaga o lo'o i ai nei, o le laina lautele o le a fa'aosoina ai le vevela pe mu. Faatasi ai ma le faateleina o le vevela, o le a faateleina foi le fua o le corrosion e 1 ~ 3 taimi.

I le taimi lava e tasi, mo le fefaʻatauaʻiga faʻatasi ma le vave faʻagogo tafe, pe a faʻaaogaina le fuse, o le tafe o le a matua aʻafia ai foi le fua o le pala. O le mea lea, o le mafua'aga o le foia atoatoa o le faʻafitauli o le pala o faʻamau faʻamau taʻavale o le suitulaga lea o mea. Matou te fautuaina le fa'amauina o fa'amau fa'amau e masani lava ona faia i mea e fa'agaioi ai, ia e fa'asa'o i vai malolosi ma alkali. O le mea lea, e filifilia fa'amauina fa'amau apamemea apamemea maualuga ma togafitia i luga, lea e mafai ona faigofie ona tetee atu i le pala, fa'aitiitia le fa'aleagaina o mea fa'aeletoroni, ma fa'alautele le taamilosaga o auaunaga masani.

E le gata i lea, e taua foi le puipuiga o le pefu i le taimi mulimuli ane, aemaise lava i le itu i saute, lea e susu, aemaise lava i le tautotogo ma le taumafanafana.

O loʻo i luga o le faʻaofiina lea o le saoasaoa o le vevela o le fuse holder ma le auala e faʻaumi ai le ola o le faʻamau. Afai e te fia iloa atili e uiga i le fuse holder, faamolemole faafesootai matou. Manatee panel mount fuse holder, inline fuse holder, inline fuse holder, inline fuse holder, fuse holder leo leo taavale, fuse holder inline, fuse holder ( Waterproof Fuse Holder Wholesale Factory) , le fale gaosi oloa faatau oloa siiatoa.


Taimi meli: Nov-03-2022